Vancouver laatste dag in Canada - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Fokke en Marian Boer - WaarBenJij.nu Vancouver laatste dag in Canada - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Fokke en Marian Boer - WaarBenJij.nu

Vancouver laatste dag in Canada

Blijf op de hoogte en volg Fokke en Marian

30 Juni 2014 | Canada, Burnaby

Vanmorgen werden we om 09.00 uur opgepikt voor een tour in Vancouver. De bus pikte ons op de camping en onderweg stapten meer v.n. Amerikanen in. De tour kon beginnen, door allerlei wijken van Vancouver, het centrum, Chinatown, Stanleypark, overdekte markt enz enz het was een leuke tour door het drukke Vancouver. Een rit die met de camper niet was gelukt, want er is een groot parkeerprobleem en de parkeergarages zijn niet berekend op campers. Het grote aantal fietsers valt dan ook op, nergens hebben we zoveel fietsers gezien in Canada.
Ook viel het op dat je er geen camper zag, terwijl tijdens onze rondreis 1 op de 3 auto's een camper was.
De tour eindigde op een hoge toren die tot slot een mooi uitzicht gaf over de bergen en de stad. Om ca. 16.30 uur werden we weer netjes afgeleverd bij de camping.

Dit was het laatste uitje in Canada, na 3 prachtige weken waarin we heel veel gezien en beleefd hebben leveren we morgen de camper weer in en stappen we om 17.50 uur weer op het vliegtuig naar Nederland.
Het is een vakantie om nooit meer te vergeten, GEWELDIG!!!!