Donderdag 12 juni - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Fokke en Marian Boer - WaarBenJij.nu Donderdag 12 juni - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Fokke en Marian Boer - WaarBenJij.nu

Donderdag 12 juni

Door: Fokke en Marian

Blijf op de hoogte en volg Fokke en Marian

15 Juni 2014 | Canada, Chilliwack

Donderdag 12 juni

Vanmorgen heerlijk buiten in het zonnetje ontbeten. Voordat we de camping afreden even geprobeerd om Mike (familie) in Chilliwack te bellen en hij beantwoordde zijn telefoon. Hij was blij verrast, want hij had onze boodschap afgeluisterd die we gister hadden ingesproken en geprobeerd om ons terug te bellen. Maar omdat we vanuit een telefooncel belde lukte dit niet. Mike was aan het werk maar stelde voor om vrij te nemen zodra wij in Chilliwack aankwamen..
En zo gebeurde het dat we om een uur of 1 kennismaakte met een van onze familieleden in Canada. Hij stelde voor om te gaan lunchen. Het was gezellig na de lunch zei hij: “ik bel mijn vrouw Anita ook, ik wil graag dat jullie mee gaan naar ons huis en daar Anita ontmoeten”. Anita was ook aan het werk (eigen cateringbedrijf) maar beloofde zo snel mogelijk thuis te komen. Dus Mike voorop en wij er achteraan, al snel reden we in de bergen en belanden in een schitterend huis of een schitterende plek, echt wauw…..
Gebouwd boven op een berg met rondom ramen zodat je bijna 360 graden uitzicht had, echt ongelooflijk wat een uitzicht! We kregen een rondleiding door hun prachtige huis.
Anita kwam thuis en al snel vroeg ze waarom we niet bleven eten en ook ’s avonds nog wat bleven en dat hebben we gedaan, de camper stond op een parkeerplek vlak bij hun huis en daar hebben we geslapen. De weg naar het groepje mooie huizen werd afgezet met een hek, dus het was veilig. Ze waren blij verrast met de stroopwafels, chocolade hagel, drop enz. Mike vertelde dat zijn moeder ook altijd Hollandse oliebollen bakten en zij daar het hele jaar naar uitkeken.

• 16 Juni 2014 - 17:36

Caat:

wat een uitzicht en wat een trip maken jullie :)

Tags: chilliwack